söndag 6 juni 2010

Såhär såg det ut ett par timmar innan gymfesten. Ett par timmar efteråt såg det absolut inte ut såhär. Håll ut, det kommer fler bilder!
Gotland Ring 28/5-30/5-10. Tre gamla gymmedlemmar med andra intresse än bara byggning(Feuk på bilden ovan visar hur en strandad valross lapar sol), medan vi andra körde.
Den här läckra hojen stod bredvid oss i depån. Nån gammal man började gå fram och pilla på den, så jag sa.: "Vad fan gör du?" "Äh, det är min hoj", svarade mannen. Jag tänkte, men du är ju gammal! Då han rullade ut i sin grupp (race = snabbaste gruppen), själv körde jag bara i snabb. När han kom tillbaka fråga jag efter hans ålder, och fick svaret "72, men min kompis är några månader äldre." (Mannen längst ut till höger.) Slutsatsen är att är att man inte är äldre än vad man gör sig.
Dennis (i sitt splitter nya skinnställ = tjugo minuter att få på sig) och Krister.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt härligt att se lite nya bilder =)

anki sa...

Trevligt med lite andra bilder än från min kamera.Hoppas vi ses på någon fler körning i sommar, tex. 06/11 på Knutstorp. Hälsningar Annica o Ola.