lördag 13 mars 2010

DEN RYSKA BJÖRNEN


MIN FÖRE DETTA RYSKA TRÄNINGS KOMPIS TILL SM 2009,
SERGEJ VERONOV VISAR SIBIRISKA KRAFTER 06.30 PÅ MORGONEN.
HÄR SMAJLAR HAN UPP SEJ FÖRE ETT LYFT PÅ 220 KG I DJUPA KNÄBÖJ.
SERGEJ VÄGER ENDAST 83 KG. OCH DET GÖR DE ÄNDÅ MER KRAFTFULLT.
JAG FÅR INTE GLÖMMA MORGON MICKE SOM HAR BLIVIT ÅRETS PASSARE
2 ÅR I STRÄCK. HAN JOBBAR NU DELTID MED ATT BARA ATT PASSA FOLK I TUNGA LYFT. HAN HAR GJORT ALLA SERGEJS LYFT MÖJLIGA.

FILM FINNS PÅ DETTA. DEN KOMMER SEN, JAG VET INTE HUR MAN GÖR BARA.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sergejs traps är gjorda av stål. Han kan inte vara från denna värld.
/Kalvin

Håkan E sa...

Hela Sergej är gjord av stål. När man ser hans tunga knäböj ställer man sig bara en fråga:

Var är Svensson?

Anonym sa...

Ja,var är egentligen Svensson? Det var ju så min karriär som passare började... Ryktet säger att Stål-Sergaj skall ge sig på 225kg imorgon..kl 06:20! En tid då de flesta Lazaroner ligger och sover...
/Micke

Anonym sa...

Starkt o bra jobbat...där liggar man i lä...men SKAM den som ger sig..ska allt göra dig sällskap INGET är omöjligt som min far JOHN har sagt.

/Jesper:

Håkan sa...

Micke, det är inte så att du kör slut på dina adepter?

Jag tänker närmast på att sedan du tränade knäböj med Svensson, så har man inte sett röken av honom.

Anonym sa...

Ja... allt talar för att en dag kommer Sergaj inte dyka upp. Fast vem vet då kanske Svensson gör comeback! Annars får hitta någon annan Starke-Arvid
Micke

Håkan sa...

Kanske Jörgen då? Han bollade ju galant med Lanes hantel idag. Han borde du kunna passa till stordåd.

Fast lika stark som Svensson blir han nog inte.