fredag 22 maj 2009

SEGEVÅNGS BADET INVIGT 2009

FJOLÅRETS VINNARE FREDDY-TEDDY ANLÄNDER TIDIGT UTKLÄDD TILL FISKARE

MEN HAN TÄNKTE INTE PÅ FORMEN, OCH DET KOM TILL ATT STRAFFA SIG

12 ST KOM TILL HOTELFRUKOSTEN OCH ÅT SOM GRISAR, VI SA ATT VI KOM FRÅN FRISKIS

VEM SA 28 GR ? ! FY FAAN

SMÅ BARN IVÄGEN FÖR GRUPPBILDEN

SNÄLLA. TA EN BILD PÅ MINA BICEPS

SNÄLLA. TA INTE, JAG ÄR KISSIG

ANATOR-BJÖRN VISAR BADFORMEN FÖR ELIAS

FAAN. JAG GLÖMDE ATT TATTUERINGARNA INTE TÅL VATTEN, OCH KLOCKAN IGEN.

2009 ÅRS BADARE

SUPERBLOGGAREN OCH BODYBUILDERN FREDDY-TEDDY ANSÅG ATT HAN HADE HALVA INNE PÅ SKÅDESPELERSKAN OCH FITNESS TÄVLANDE ROSIE EFTER DEN HÄR BILDEN VAR TAGEN, MEN HAN VAR NOG FÖR SLÄT FÖR TILLFÄLLET.

HÄR SPÄNNER VI VAD SOM HAR KOMMIT FRAM UNDER VÅREN

DOM SOM INTE FICK TILL DE PÅ FÖRRA BILDEN KOMMER FRAM HÄR ELLER??

FELICIA 12 HADE HÄNDER SOM EN 90 ÅRING EFTER 1 TIM 45 MIN BADANDE.
MEN GLASS SKA DI HA, VAA DE ÄN KOSTAR.

JAG VILL BARA SÄGA ATT JAN VETERAN VAR SNABBAST I. EFTER ATT HA FINTAT NYBÖRJARNA OCH KASTAT IN EN HUNDRALAPP GENOM BILJETTLUCKAN OCH SEN SPRUNGIT IN PÅ DET NYSÅDDA GRÄSET.
VÄL MÖTT 2010



3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra jobbat av hela gänget! ;-) Bättre lycka nästa år, hehe!

Anonym sa...

Såg ju trevligt ut. Fredde ska ju snart börja sin diet, så han lär ju bli knastertorr till tävlingen.

Bättre lycka nästa år Fredde, då kan du ju inte låta Janne slå dig väl?
/Håkan

Anonym sa...

Ja den massiva kina pojken ska ju snart dieta o det lär ju bli en uppvisning av rang...han kör ju så det sprutar rejält på gymmet..bara hoppas han blir lika rejäl när han är färdig dietad...FY SATAN säger jag bara...men tänk på mamma så lär det bli sher gut:

/Jesper: